Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

banden ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Auteur Bericht
amigo

BerichtGeplaatst: Do Aug 17, 2017 7:01 pm    Onderwerp: banden Reageer met quote

Allen ik ben voor mijn nieuwe enduro fiets opzoek naar een set goede banden voor in Nederland voor mijn normale rondje schoorl en geestmerambacht en dergelijke.

Momenteel zitten er Magic Mary's 2.5 (27,5") om, dat geeft wat meer rolweerstand.

Ik ben op zoek naar iets licht rollends wat goed stuurt en toch iets van 2.3, 2.4 breed is want anders is het echt geen gezicht op die fiets...
Foto's van de fiets volgen binnen kort in de showroom..

Ik zit ook met de gedachte te spelen om plus size banden te monteren, daar heb ik al een ander draadje voor gestart voor wat informatie over de maat vooral. Maar ervaringen met betrekking tot rolweerstand is welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeroenSchlaman

BerichtGeplaatst: Za Aug 19, 2017 10:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Magic Mary's zijn inderdaad wel wat veel voor het gemiddelde Nederlandse rondje.
Wil je toch wat Enduro achtige banden (breed dus), zou je voor Hans Dampf en achter Rock Razor kunnen doen.
Met name die Rock Razor is een soort van 'semi-slick' met dikke noppen aan de zijkant en kleine noppen op het loopvlak.
Die Hans Dampf heeft kleinere noppen als de Magic Mary.

Maargoed, een Enduro fiets in NL is natuurlijk sowieso een beetje overkill. RIj zelf ook op een Enduro in NL rond en vind het stiekem gewoon dikke fun Smile
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Pagina 1 van 1

Ga naar: