Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

140+ LTHT ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Gezocht
Auteur Bericht
Joep V.

BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2017 5:34 pm    Onderwerp: 140+ LTHT Reageer met quote

Helaas heb ik zojuist moeten constateren dat mijn geliefde Cotic Solaris overleden is, een scheur in de schuine buis van de voor driehoek heeft hem de das omgedaan. Lassen is geen optie aangezien hij midden op de buis gescheurd is, ik ben dus opzoek naar een opvolger.

De Solaris begon al een beetje tegen te stribbelen met alles wat hij naar zijn hoofd geslingerd kreeg dus ik ben opzoek naar iets lompers. Helaas is er geen budget voor een fully dus we blijven bij een LTHT.

Mijn voorkeur gaat uit naar een 29er frame aangezien ik dan de meeste onderdelen kan overzetten. Mijn huidige frame is 21 inch dus ik zoek weer iets in die richting (voor de beeldvorming, ik ben ongeveer 1,90m).

De eisen:
- Bedoelt voor 140 mm of meer veerweg
- Agressieve geometrie (67 graden balhoofdhoek of minder)
- Tapered balhoofd
- Non-boost
- Geschikt voor voorderailleur

Ik ben bijvoorbeeld erg gecharmeerd van de Last Fastforward, 2Souls Slimjim of de Stanton Sherpa. Ik heb een budget van maximaal 300 euro. Ik begrijp dat dit wellicht wat weinig is voor iets dergelijks maar wie weet.

Eventuele alternatieven:

Laatst heb ik ook eens test gereden op een Commencal Meta HT AM en dat was ook wel een erg fijne ragbak. Mocht iemand deze nog in zijn geheel willen verkopen dat heb ik misschien ook wel interesse.

Een volledige 26 inch LTHT met een redelijk moderne geometrie wil ik voor de juiste prijs ook wel meenemen in mijn overweging.

De volgorde in voorkeur loopt zoals beschreven in de tekst.
wecbmichel

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 1:20 pm    Onderwerp: Re: 140+ LTHT Reageer met quote

voor 200 euro heb je al een meta ht nieuw bij commencal. met je budget heb je dan al wel een betrouwbaar framepje en nieuw.

laters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
de lachende derde

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bikemarkt...

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Gezocht
Pagina 1 van 1

Ga naar: